Vrácení zboží a reklamace

Jak mohu vrátit nebo reklamovat zakoupené zboží?

 

Mrzí mě, že nejste spokojeni s produktem ,ale chápu to, protože vím, že ne vždy je vše podle našich představ.

U mě nehledejte složitosti s vrácením zboží. Vše je velmi jednoduché a v pár krocích to zvládnete.

 

1) PRODUKTY, KTERÉ CHCETE VRÁTIT NESMÍ BÝT POUŽÍVANÉ.

 

2) PŘED ZABALENÍM ZBOŽÍ DO KRABICE PŘIPOJTE REKLAMAČNÍ DOPIS.

Reklamační dopis musí obsahovat:

a) číslo objednávky

b) Vaše jméno a příjmení

c) Informace zda-li zboží vracíte nebo reklamujete

d) datum doručení objednávky

e) Vaše číslo účtu kam budeme zasílat zpět částku za Vaši vrácenou objdnávku.

Nebo využijte formulář zde: Formulář pro reklamaci a odstoupení od smlouvy

 

3) ZBOŽÍ SPOLEČNĚ S DOPISEM ZABALTE A ZAŠLETE NÁM ZPĚT NA ADRESU:

Ludmila Prudíková

Hlavatého 663/15

Praha 4 - 149 00 

 

V případě odstoupení od smlouvy( vrácení zboží) bude částka vrácena na Váš účet do 7 pracovních dnů.

V případě reklamace je zákonem stanovená doba na vyřízení 30 dní, avšak u nás to trvá podstatně méně času. O průběhu reklamace budete vždy informováni.

To je vše. Jak rychlé a snadné. Teď když už víte jak na to, tak to hravě zvládnete pokud bude potřeba.

 

Vaše Lída 

Deejada - krásný domov, doplňky a dekorace

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení