Vrácení zboží a reklamace
Jak mohu vrátit nebo reklamovat zakoupené zboží?
Mrzí nás, že nejste spokojeni s produktem ,ale chápeme to, protože víme, že ne vždy je vše podle našich představ.
U nás nehledejte složitosti s vrácením zboží. Vše je velmi jednoduché a v pár krocích to zvládnete.
1) PRODUKTY, KTERÉ CHCETE VRÁTIT NESMÍ BÝT POUŽÍVANÉ.
2) PŘED ZABALENÍM ZBOŽÍ DO KRABICE PŘIPOJTE REKLAMAČNÍ DOPIS.
Reklamační dopis musí obsahovat:
a) číslo objednávky
b) Vaše jméno a příjmení
c) Informace zda-li zboží vracíte nebo reklamujete
d) datum doručení objednávky
e) Vaše číslo účtu kam budeme zasílat zpět částku za Vaši vrácenou objdnávku.
Nebo využijte formulář zde: Formulář pro reklamaci a odstoupení od smlouvy
3) ZBOŽÍ SPOLEČNĚ S DOPISEM ZABALTE A ZAŠLETE NÁM ZPĚT NA ADRESU:
Michal Damianidis
Hlavatého 663
Praha 4 - 149 00
V případě odstoupení od smlouvy( vrácení zboží) bude částka vrácena na Váš účet do 7 pracovních dnů.
V případě reklamace je zákonem stanovená doba na vyřízení 30 dní, avšak u nás to trvá podstatně méně času. O průběhu reklamace budete vždy informováni.
To je vše. Jak rychlé a snadné. Teď když už víte jak na to, tak to hravě zvládnete pokud bude potřeba.
Váš obchod
Deejada - krásný domov, doplňky a dekorace