Vážení zákazníci, v současné době probíhá stěhování do nového skladu. Objednávky budeme moci vyřídit od 1.4.2025. Děkujeme za pochopení.

Vrácení zboží a reklamace

Jak mohu vrátit nebo reklamovat zakoupené zboží?

 

Mrzí nás, že nejste spokojeni s produktem ,ale chápeme to, protože víme, že ne vždy je vše podle našich představ.

U nás nehledejte složitosti s vrácením zboží. Vše je velmi jednoduché a v pár krocích to zvládnete.

 

1) PRODUKTY, KTERÉ CHCETE VRÁTIT NESMÍ BÝT POUŽÍVANÉ.

 

2) PŘED ZABALENÍM ZBOŽÍ DO KRABICE PŘIPOJTE REKLAMAČNÍ DOPIS.

Reklamační dopis musí obsahovat:

a) číslo objednávky

b) Vaše jméno a příjmení

c) Informace zda-li zboží vracíte nebo reklamujete

d) datum doručení objednávky

e) Vaše číslo účtu kam budeme zasílat zpět částku za Vaši vrácenou objdnávku.

Nebo využijte formulář zde: Formulář pro reklamaci a odstoupení od smlouvy

 

3) ZBOŽÍ SPOLEČNĚ S DOPISEM ZABALTE A ZAŠLETE NÁM ZPĚT NA ADRESU:

Michal Damianidis

Hlavatého 663 

Praha 4 - 149 00 

 

V případě odstoupení od smlouvy( vrácení zboží) bude částka vrácena na Váš účet do 7 pracovních dnů.

V případě reklamace je zákonem stanovená doba na vyřízení 30 dní, avšak u nás to trvá podstatně méně času. O průběhu reklamace budete vždy informováni.

To je vše. Jak rychlé a snadné. Teď když už víte jak na to, tak to hravě zvládnete pokud bude potřeba.

 

Váš obchod

Deejada - krásný domov, doplňky a dekorace