FAQ - nejčastější otazy

Přehled nejčastějších dotazů

 

 

 

1) Jaké jsou možnosti dopravy?

 

V současné době poskytuji možnost dopravy PPL Private(kurýrní služba), kdy Vám kurýr doručí balíček až k Vaším dveřím. Cena dopravy je 99 Kč.

PPL Parcelshop - výdejní místo 89  Kč

Zásilkovna.cz - výdejní místo, kde si můžete vybrat z více než 5700 poboček kde si zásilku pohodlně vyzvednete. Cena je 89 Kč.

 

Při objednávce nad 2000 Kč je doprava ZDARMA

 

2) Jaké jsou možnosti platby?

 

Platba předem na bankovní účet

 

The Pay - platba kartou, rychlý on line převod 

 

Platba dobírkou při převzetí zásilky ( pouze při volbě dopravy PPL )

 

3) Za jak dlouho od zaplacení obdržím objednané zboží?

 

Zpravidla se snažím s mými skladníky expedovat zásilky co nejdříve od uhrazení objednávky. Nejčastěji  expedujeme objednávku do 2 pracovních dnů. Ale budeme se zlepšovat.

 

4) Jak mohu zboží reklamovat nebo vrátit?

 

U mě to není nic složitého. Věnovala jsme tomu jeden krátký článek zde: Jak vrátit nebo reklamovat zboží

 

5) Co když mi bylo doručeno poškozené zboží?

 

Bohužel i to se může stát. Ačkoliv všechny odesíláné zásilky skladníci pečlivě kontrolují, tak o průběhu cesty k Vám nemáme tolik informací. 

V případě, že zboží dorazilo poškozeno, tak mi poškozené zboží vyfoťte a zašlete na email info@deejada.cz

nebo mě kontaktujte na zákaznickou linku 606 143 011 kde Vám ráda a ochotně poradím já nebo někdo s mých kolegů.

 

6) Co když je vybraný produkt, který si chci koupit vyprodaný?

 

Produkty se snažím naskladňovat po co nejvíce kusech. Některé když jsou vyprodané, tak už nebudou, ale některé bude třeba možné ještě objednat.

Pro dotazy ohledně vyprodaných produktů nás prosím kontaktujte zde: Napište nám

 

 

V případě jakéhokoliv dalšího dotazu využijte naši zákaznickou linku 606143011 nebo email info@deejada.cz

 

Krásný den přeje 

 

Vaše Lída

Deejada.cz - krásný domov, doplňky a dekorace