FAQ - nejčastější dotazy

Zpravidla se snažíme expedovat zásilky co nejdříve od vytvoření objednávky. Nejčastěji expedujeme objednávku do 2 pracovních dnů. Ale budeme se zlepšovat.

1) PRODUKTY, KTERÉ CHCETE VRÁTIT NESMÍ BÝT POUŽÍVANÉ.

 

2) PŘED ZABALENÍM ZBOŽÍ DO KRABICE PŘIPOJTE REKLAMAČNÍ DOPIS.

Reklamační dopis musí obsahovat:

a) číslo objednávky

b) Vaše jméno a příjmení

c) Informace zda-li zboží vracíte nebo reklamujete

d) datum doručení objednávky

e) Vaše číslo účtu kam budeme zasílat zpět částku za Vaši vrácenou objdnávku.

Nebo využijte formulář zde: Formulář pro reklamaci a odstoupení od smlouvy

 

3) ZBOŽÍ SPOLEČNĚ S DOPISEM ZABALTE A ZAŠLETE NÁM ZPĚT NA ADRESU:

Michal Damianidis

Štúrova 1282

Praha 4 - 142 00 

 

V případě odstoupení od smlouvy( vrácení zboží) bude částka vrácena na Váš účet do 7 pracovních dnů.

V případě reklamace je zákonem stanovená doba na vyřízení 30 dní, avšak u nás to trvá podstatně méně času. O průběhu reklamace budete vždy informováni.

To je vše. Jak rychlé a snadné. Teď když už víte jak na to, tak to hravě zvládnete pokud bude potřeba.

Bohužel i to se může stát. Ačkoliv všechny odesílané zásilky skladníci pečlivě kontrolují, tak o průběhu cesty k Vám nemáme tolik informací. 

V případě, že zboží dorazilo poškozeno, tak nám poškozené zboží vyfoťte a zašlete na email info@deejada.cz

nebo nás kontaktujte na zákaznickou linku 606 143 011 kde Vám rádporadíme a vše vyřešíme k vaší spokojenosti

Produkty se snažíme průběžně naskladňovat po co nejvíce kusech. Některé když jsou vyprodané, tak už nebudou, ale některé bude třeba možné ještě objednat.

Pro dotazy ohledně vyprodaných produktů nás prosím kontaktujte zde: Napište nám

Fakturu zasíláme emailem po obdržení platby. vždy doporučujeme zkontrolovat i složku SPAM ve vaší emailové schránce. Fakturu za váš nákup najdete také ve svém zákaznickém účtu v případě, že jste registrováni.

Registraci můžete provést zde: REGISTROVAT