Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží a reklamace

V Deejada.cz si přejeme, aby váš nákup byl co nejpříjemnější. Pokud z jakéhokoli důvodu nejste se zbožím spokojeni, připravili jsme pro vás jednoduchý a srozumitelný postup pro vrácení nebo reklamaci.

 

Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)
Zboží můžete vrátit do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodu.

Stačí, když bude nepoužité a nepoškozené. Společně se zbožím prosím přiložte krátký dopis nebo formulář s následujícími informacemi:

číslo objednávky, vaše jméno a příjmení, důvod vrácení (např. odstoupení od smlouvy), datum doručení a číslo účtu, na který si přejete vrátit peníze.

Zásilku zašlete na adresu:

Michal Damianidis
Přibyslav 52
549 01

Jakmile zásilku obdržíme, peníze vám vrátíme nejpozději do 7 pracovních dnů stejnou formou, jakou jste platili, nebo dle údajů ve formuláři.

 

Reklamace zboží


Pokud je zboží vadné, můžete jej reklamovat. Reklamační proces je velmi podobný jako při vrácení – zboží nám zašlete zpět spolu s popisem vady a informacemi o objednávce. Reklamaci se snažíme vyřídit co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů. O každém kroku vás budeme informovat.

 

Vaše práva při vadě zboží


V případě, že zboží má vadu, máte ze zákona nárok na opravu, výměnu, přiměřenou slevu nebo vrácení peněz. Pokud se vada opakuje nebo ji nelze opravit, máte právo od smlouvy odstoupit. Pokud reklamace není vyřízena do 30 dnů, můžete rovněž požadovat vrácení peněz.

 

Poškozené zboží během přepravy


Doručilo vám zboží poškozené? Nemusíte se obávat – zašleme vám nový kus ihned a bez zbytečných průtahů. Stačí nás kontaktovat a vše vyřešíme rychle a vstřícně.

Jsme tu pro vás a vážíme si vaší důvěry. Uděláme maximum pro to, abyste se u nás cítili dobře nejen při nákupu, ale i kdykoliv poté.